BŁĘDY W FORMULARZU
POPRAW POLA PODŚWIETLONE NA CZERWONO
Po wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji o promocjach będziesz
otrzymywać newsletter z najciekawszymi ofertami w naszym sklepie
W każdej chwili możesz z tego zrezygnować.
Dodatkowo, dostaniesz złotówkę zniżki przy każdym zamówieniu wyższym niż 20 zł.
Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez PPHU LUMINAR, będącego operatorem narzedziowy.pl, za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej), ankiet oraz informacji handlowych w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, nr 144, poz. 1204 ze zm.)
Mini booster jest najmniejszym i najsilniejszym urządzeniem rozruchowym na rynku, które jest przeznaczone do awaryjnego uruchamiania silników Diesla i benzynowych w samochodach osobowych i dostawczych, w łodziach, wózkach widłowych i motocyklach.
Mini booster waży zaledwie 5 kg i uruchamia w niskiej temperaturze silniki Diesla do pojemności 3,0 l (do 6 cylindrów) oraz benzynowe do pojemności 6,5 l (do 8 cylindrów).
Mini booster jest niezastąpiony w awaryjnych sytuacjach w domu, serwisie, firmie transportowej, pomocy drogowej i ratownictwie.
Uruchamia silniki ze skutecznością akumulatorów o pojemności 420 A
Maksymalny prąd rozruchu to aż 1200 A
Przeznaczony do instalacji 12V.
Wbudowane diody oświetleniowe, ładowarka sieciows 240v oraz ładowarkę z instalacji samochodu 12V; posiada gniazdo prądu o napięciu 12V (wtyczka jak do zapalniczki) oraz 2 gniazda USB 5V (np do ładowania urządzeń mobilnych)
Funkcja pomiaru napięcia akumulatora oraz napięcia ładowania akumulatora.
Ładowanie wewnętrznych akumulatorów odbywa się z sieci 240 V lub z gniazda zapalniczki samochodu 12V, co pozwala na doładowanie akumulatorów po uruchomieniu silnika
Wewnętrzny akumulator o pojemności 14Ah zbudowany jest w technologii VRLA i uruchamia silniki z impulsem początkowym 300 CCA
Prąd rozruchu wynosi 420 Amper a maksymalny, szczytowy prąd rozruchu aż 1200 Amperów.
Mini Booster uruchomi silnik kiedy napięcie w akumulatorze spadnie nawet do 6,5 V (akumulator rozładowany w 50%).