BŁĘDY W FORMULARZU
POPRAW POLA PODŚWIETLONE NA CZERWONO
Po wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji o promocjach będziesz
otrzymywać newsletter z najciekawszymi ofertami w naszym sklepie
W każdej chwili możesz z tego zrezygnować.
Dodatkowo, dostaniesz złotówkę zniżki przy każdym zamówieniu wyższym niż 20 zł.
Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez PPHU LUMINAR, będącego operatorem narzedziowy.pl, za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej), ankiet oraz informacji handlowych w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, nr 144, poz. 1204 ze zm.)
Przyrząd pozwala na łatwą diagnozę i szybkie wykrycie uszkodzeń uszczelki pod głowicą
W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub samej głowicy część gazów spalinowych, zawierających m.in. CO2 trafia do układu chłodzenia
Zasada działania przyrządu opiera się właśnie na pomiarze zawartości CO2 w układzie chłodzenia
Płyn reakcyjny w komorze testera reaguje z gazami zawartymi w układzie chłodzenia i w przypadku zwiększonego stężenia CO2 zmieni barwę
Dwukomorowa konstrukcja przyrządu (z filtrem pomiędzy komorami) pozwala na odseparowanie pozostałości w pierwszej komorze (np. kropel płynu chłodniczego), które mogłyby negatywnie wpłynąć na wynik testu
•
Przyrząd przeznaczony jest do sprawdzenia szczelności cylindrów w silnikach benzynowych i diesla
•
Pozwala łatwo zdiagnozować następujące usterki: uszkodzona uszczelka pod głowicą – powietrze ucieka przez sąsiedni cylinder lub przez układ chłodzenia,...